Followers



Free Widgets

Thursday, May 19, 2011

Graduation Day=)

assalamualaikum

lme gk x update ini blog..hehe..

cter terbaru aku ialah graduation..

ha jgn silap..

bkn hari graduation aku..

tp abg sulung aku..

tp amat lah memenat kan..

yela yg ley masok dewan 2 hanye 2org je..

dah semestinye lah 2 org 2 ialah mama n abah aku..

aku ngn adik2 aku terpakse la tgu kat lua..

dye grad kat UiTM shah alam..

abg aku belajar dalm diploma pengurusan perhotelan..

n alhamdulilah sekarang da habis da diploma dye..

skg my bro sambung belaja kat uitm shah alm dlm degree

dlm kos yg sama..

tahun depan aku plak yg grad..

adoi takot la plak..

tapi x sangke cepat je mase berlalu..

pas grad kawen..

adoi kesitu plak pk kn..

hehe..

2 slh satu dari mase depn gk kn..

xkn xnk kawen..

hahaha..tp sebelom 2 kne la stabil dulu..

kena la kje..

ongkos nya kne ade..

xkn kawen pakai daun plak kn...

sebut pasal kawen2 ni..

tp aku terbace entry tunang khairul fahmi..

elia..

da bertunang da dye..

alhmdullh..ske tgk org da tunang da kwen..

tema pertunangn depe ala2 arab..

simple but nice...

kepada my fren becky,fahmi da bertunang..

melepas da..

hahahahaha...

xpe2 ko ade syahidi nice ko..

t ko bertunang wat la ala2 bolywood plak ke..

hahahah...

=)ok lah

tok hari ini sampai sini dulu ye..

nk upload gmba tp internet sgt lembab..xpe2 kat entry akn dtg,

aku upload gmbar2 okey=)

2 comments:

  1. weh...awat nya fahmi da tunang ngn elia.aq dgn syidi buat tema pantai la.pakai bikine je..baru la hot.laen dr yg laen bahahahaha!!!jempot dtg tw!

    ReplyDelete
  2. dye wat tema arab la wey..ko wat la tema bollywoooooood..hahahha..cindian..hahah..

    ReplyDelete