Followers



Free Widgets

Tuesday, May 3, 2011

1st time pergi tesco utk li brg dapo dgn c dye=)

hari ni bagun agak lewat..
kul 11 cam2 baru bgn...
ish2 trok tol ank dare ni..
xpe2 skali sekale..
kat lendu xdapat tydo cm2..
tng je otak..
ok,
cter untuk hari ni agk menarik bagi aku..
hehe..
oleh kerana my hubby zaid itu teringin masakan aku..
iaitu aym kukus sambal..
so terpakse la kami pergi membeli brg2 dapo..
zaid amek aku kat rumah then ktowg g tesco..
hehehehe..
yg paling lawak zaid ni cm xpernah g li brg dapo..
almaklumlah laki..
dye tgk semacm ble aku bukak insang ikan 2...
dye ckp,jgn la wat cm2..
t rosak ikan..
hehe..
padahal mmg kne wat cm2..
sbb kalo kite nk tw ikan 2 fresh ke x,
kne tgk dlm dye..
kpek skit bahgian pale 2..
mcm2..dye nmpk terpinge2..
yg best nye ktowg dah macam pengantin baru..
hehehe..
aku ckp kat dye t da kawen t tiap2 hari kne g paso..
dye gelak2..
sampai je rumah aku tros 2ka baju n tros mask tok dye..
sbb malm ni dye nk dtg amek laok yg dye teringin sgt 2..
ape2 pn sume da siap..
tgl nk tgu dye je dtg malam ni..
=)

No comments:

Post a Comment