Followers



Free Widgets

Saturday, July 2, 2011

minah perasan bagos!

assalamualaikum=)
lame gile xupdate blog.,
ini kerana aku tersgt lah bz.,
bz ke?
xla bz tp ley thn lah.
sekaranga kau berada di lendu..
di hostel tercinte..
tmpat yg indah lagi permai..
anda mampu?
haha...
hmmmm,sjk kebelakangn ni,
macam2 masalah jadi..
samapi aku stress..
aku heran kanapa setengah org kemaangan otaknye
amatlah terhad..
mo da 20++ tp xley nk pk matang..
dok bangge cter sal mo kat sumer org..
aku umo 20+,apelah..
smpah aku bnci kau..
kalo aku xktip kau dari level ats masok bilik aku mmg ko xdpt bilik..
ooppps! terlepas sudah..
suke hati la kn sbb blog aku..
kau g matang kn pala otak kau tu..
dok marah2 org sal kebersihan la ape la..
ko ngt ko b ersih sgt..
mndi pn malas..
jadfual bertugas bilik pn kau xbuat nk cter sal kebersihan level..
ko 2 senang ckp ko 2 gila kuase..
perasan bagos..
pangai cm budak2..
ko g cermin dri kau la setan..
ko kre angin kau jela..
kau silap la cari pasal ngn aku sb kau lum tgk aku
ngamok 100%
be aware ok bitch!

No comments:

Post a Comment