Followers



Free Widgets

Monday, July 4, 2011

=0

assalamualaiku.=)
nak tahu ape aku buat tgh2 malam tak tidur lagi..
sayang saya zaid sudh tidur
tapi aku tak boleh lelap
so aku pun dapat satu idea buat blog untuk dia..
da siap da pun..
mula2 buat susah sebab email dia asyik error je..
so kena la gunakan kesabaran yang ada ni demi tersayang..
dia da lama suruh aku buat kan blog tok dia
tapi email dia plak asyik error tapi nasib bek malam ni boleh
esok tepat pukul 12 malam hari jadi dia..
so aku buat blog ni kir cam hadiah aku kat dia..
almaklumlah kami jauh so kena la celebrate lambat sikit sampai aku balik ipoh..
tapi tk pe..
tu bukan penghalang hubungan kami..
kami bahagia je..
4 u syg..happy bufday..
sorry wish awal sebelom mase..
exited..
hahaha..
btw,happy birthday again..
i love u so muchhhh=)

No comments:

Post a Comment