Followers



Free Widgets

Monday, April 11, 2011

Peniage yang tak ikhlas

Harini baru merase jap bukak fb n blog..
almaklumlah,nk sebok final..
esok mlm ade final test photo lak..
apa mau bikin..stdy looooo..
otak ni da penat sangat stdy...
tp kalo xstdy nk jadi ape....
juz nk bercerite skit ape yg terjadi hari ini..
aku g kafe cm bese tok melantak la..
ode la nasi goreng ayam..selalunye ode kat kedai len..
tp tadi kedai 2 full so ode la kat kedai sbelah..
ble da sampai makana, dari jao aku nmpk aym 2wrne htm n berkilat..
aku ngat ke ayam madu la..konpiden je..
aleh2 rupenye ayam hangus dye kaci..
da la aku dari pagi xmkn nasi...
ble nk mkn hangus lak..lapooo sgt..
nk g maki tp aku xlarat sbb 1st day bulan mengambang..
so aku pn mkn 2 3 suap tros aku xlalu..
aku pn ape g memaki hamun la beramai2 dgn my geng..
kucing aku makan pn xmcm ni..lagi kesian dari kucing..
ape la org zaman skg ni..nk berniage wat la dgn ikhlas..
2 duet yg ko dpt 2 tok bg mkn anak bini..
kalo xde bini pon dri sendri mkn pn x berkat..
t kalo kutok sesame mlyu marah..
tapi pangai x ley bla..muke lak nk xnk je ketat 24 hour..
eh kalo aku ade pilihan len aku xmakan kedai ko la ngek..
kepada peniage2 tolong la ambil pesanan khidmat masyarakat ni k=)
d kesempatan ni nk matk maaf pada zaid affendi..
bkn saje nk lapakn diri o sekse diri tp kalo mknn da cm 2 cm ne nk telan=(
sory...
tp b da mkn magie n mase tok tydo..
LOVE U SO MUCH TW ZAID AFFENDI
jgn mara2 da t cepat tue..=)

No comments:

Post a Comment