Followers



Free Widgets

Friday, April 29, 2011

huraayyyyyyy!! esoklast paper n balik ipoh!!=)

untuk pgtahuan sume..
chewahhhhh!!
eaok last paper aku n after paper parenz aku dtg mlake n tros blah..
hahhaha
ayt nk xnk cm gengster kn blah..
yela dok sni bosan kot...
da jadi cm monyet dok hutan lak..kalo kt ipo,
mcm2 aku ley wat..
jmpe kwn2 lme,n plg pntg skli
aktiviti wajib aku xlaen xbkn..
BERDATING..
hahaha..
balik ni jugk aku nk suh mama aku msk mcm2..
almaklumlah org dok jao ngn mak ni ble
skali balik mcm2 mengidam nye..
balik pn jarang kn..
so xsalah skali skale nk suh mama masak mcm2..
hehehe..bkn sllu kn..
kat cni aku asik mkn bnde same je..;(
xmagie,nasi goreng ayam..
adoyai..
mmg da muak tp nk wt cmner..
2 jela yg tersedap antare tersedap..
walo pn tokak ni da mtk ampun suh 2ka menu,
aku tetap dgn kedegilan aku..
sampai kakak kafe 2 pn da tw ape aku nk mkn..
xpaya nk tnye..
bgos3..
kredit 2 kak nabila n adik awen..
tg last g makan kat kafe then
sebelum balik 2 g jmpe la kakak nabila n awen..
sedey gk..
yela esok nk lik..
xpe2 sem depn kitowg ade g..jgn risau..
kiowg pelaris nasi goreng ayam akk n tidak lpe juga cili potong..
ha! 2 bnde wjb,xde cili potong mmg xkn hbs nsi aku..
mampu??
hahahaha..
k la sampai cni dulu eh..nk wat review terakhir tok paper esok..
wish me luck ok esok..
=)

No comments:

Post a Comment