Followers



Free Widgets

Sunday, March 6, 2011

cerita my geng kedua=)

Dahlia...=)
ni bukan dahlia bunge tapi dahlia my geng..
aku knl dahlia since part 1 lagi..tapi mase part 1 only kwn2 kwlas je..
g kelas same2..tp start part2 kiowg mule sgt rapat..
g kelas same2..g makan same2..kua outing pun same2..
mampu????Xmampu...my geng je mampu...
one of my very3 best fwen kat kampus ni...
yela paling rapat pn ngn my geng jela..
ble da ade ngn dpe sampai org len sume mati3..hahaha..
bak kate kwn kak aen la..
ble kak aen da stat on9 sume org laen mati3..hahaha..
sangat bayk ckp..cecece,mcm liyana nana "sengap" sgt..
"sengap"???ayat sape 2??ayt org penang ni la dahlia..
nk blaja bahase pelik penang yg opelik2 meh cek anta hang pa sume g jmpe dahlia..
dahlia n aku sgt serasi..kawan gado bersama,kwn ngumpat,kwn gosip..
korang ado?????
selalu stdy same2 kat beranda tun putih..
n dahlia malam2 mesti pakai dress panjang warne hitam..
agak2 korang nk bawak dye g party o dinner,dan2 2 gk korang heret dye..
xpaya nk tgu pilih2 baju sume..
n lastly,our fwenship akn kekal sampai ktowg tue t..
HIDOP MY GENG!!!!
mampu????????
xmampu...................!!

5 comments:

  1. korang xpaya nk heran sgt np aku nyew taipoo melampau2..haha!!

    ReplyDelete
  2. sume umpama bunga...hahahahahahaha!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. aku kan penulis berjaye..
    padahal baru berkecimpung..
    praktizzzzzzzz make perfact=)

    ReplyDelete
  4. becky: xkan aku nk letak umpama taek lak..

    ReplyDelete