Followers



Free Widgets

Wednesday, March 23, 2011

Ble korang tgk muke ni ape korang pikio??
ni muke takot kan...
np aku letak gmbar ni??
ha!2 yg nk d ceritekan skg...
bnde ni jadi baru je tadi...
tadi pas kelas aku g mkn ngn kwn2 aku..
nadia,nini and becky..
oleh kerana nini n nadia kolej len so aku pn jalan berdue ngn becky lik kolej..
dalam perjalan 2......jeng3...
becky sembang2 ngn aku then aku terpandang atas..
aku pn nmpk bnde yg sepatotnye aku nmpk..
tros aku ckp kat becky,jom jaln cepat..
mase 2 becky xtw ape2 np aku suh jaln cepat..
dye pon membebel2..
ko ni xpaya la jeles tgk org dating..
becky ckp cm2 sbb kebetulan kat c2 ade org dating..
aku pn diam jela..
xkn nk gtw kat c2 gk..
then da jao cket dari tmpat 2 aku baru gtw dye..
huh..1st time tw..
sampai skg ni becky kne teman aku sbb roomate aku sumer xde...
takot dok sorang2 kat bilik..
thx 2 becky=)

No comments:

Post a Comment