Followers



Free Widgets

Friday, June 10, 2011

....

assalamualaikum..
lme gk xupdate blog..
kadang2 kat fikiran ni byk yg mnjdi persoalan..
ade yg dapat di jawab n ade yg terkubur tnpe jwpn..
prnah x kite terfikir yg kdg2 hidup ni sgt tidak adil..
tp adil ke kite nk menilai ape yg allah tentu kn..
aku sndri sbgai manusia sering di uji..
ape maksud sume dugaan yg aku time ni?
2 la yg aku fikirkan..
hati aku ni rase cm di siat2..
knpe msti ade disakiti dan menyakiti..
korang msti pelik kn knpe aku tulis cmni..
ni la luahan ht aku..
tp ini bukan lah secare direct..
sbb sebangai manusia adalah perkara biase tok kite rase lumrah kehidupan..
suke dan duke 2 silih berganti kn..
tp kuat ke aku nk hadapi sumer ni..
walaupn aku pnh hadapi sume ni sebelom ni tp
mcm yg kite sume tahu mane ade manusia yg sempurna..
allah 2 maha besar..
allah janji kan pada kite ganjaran tok stiap kesabaran kite..
tp aku sendri lemah..
aku mmg lemah...
aku kuat pn sbb ade org kat blakang aku yg support aku..
kali ni aku di uji..dan ujian allah 2 xkn berakhir kan..
da siap ke aku nk hadapi ujian dri allah lagi..
yg allah tolong la jgn uji aku dgn bnde yg aku sndri xmmpu nk hadapi..
jgn sekse aku=(
yg bek dari allah dan yg buruk dari dri aku sndri..
wslm...

No comments:

Post a Comment